ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Колко време отнема доставката?

В зависимост от обема на поръчката и нашата натовареност между 2-10 работни дни. При по-обемна поръчка времето на изработка се договаря индивидуално.

Мога ли да взема поръчката си от офисът Ви?

Не, поръчките се получават единствено с доставка чрез куриерска фирма.

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазин „Запази датата“ използва куриерските услуги на фирма „Speedy“.

Колко струва доставката?

Поръчките се изпращат със Speedy. Цената варира между 3.00 и 10.00 лева, в зависимост дали е до офис или до адрес. Поръчки над 50 лева се изпращат с безплатна доставка.

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно и ще може да следите статуса на направените поръчки

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка в сайта ни, по телефона, по имейл или в социалните мрежи. За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail.

Имате ли магазин, където мога да пробвам артикулите Ви?

Не, „Запази датата“ е магазин, който предлага продуктите си само онлайн. Селекция от наши свещи може да намерите при нашите партньори. За повече информация раздел „Повече за нас“.

Как да разбера дали поръчката ми е изпратена?

Ще получите отново автоматичен имейл за „Подготвена за изпращане“. Това означава, че Вашата поръчка е подготвена и ще бъде предадена на куриер на същия или в следващите работни дни. Тогава ще премине в статус „Изпратена“.

Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва при доставка с наложен платеж чрез пощенски паричен превод. Пазете бележката от куриера, тя е касовата Ви бележка. При отказ доставката е за сметка на клиента. 

Мога ли да заменя закупен продукт?

При неудовлетворение от закупения продукт можете да го замените или върнете в 14 дневен срок, като единственото условие е покупката да не е повредена и да е във видът, в който е изпратена. Артикули, изработени специално за клиента не подлежат на връщане и замяна. За повече информация прочетете условията във „Връщане и замяна“.

За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

В случаите, когато онлайн магазин „Запази датата“ няма вина за възникнала рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.

По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?

Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.

Не успявате да откриете отговор на въпроса си в секцията „Често задавани въпроси“?
Не се притеснявайте, ще се радваме да Ви помогнем. Пишете ни и ще се свържем с Вас при първа възможност.