ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
ДОСТАВКА
В зависимост от обема на поръчката и нашата натовареност между 2-10 работни дни. При по-обемна поръчка времето на изработка се договаря индивидуално.
Не, поръчките се получават единствено с доставка чрез куриерска фирма.
Онлайн магазин „Запази датата“ използва куриерските услуги на фирма „Speedy“.
Поръчките се изпращат със Speedy. Цената варира между 3.00 и 10.00 лева, в зависимост дали е до офис или до адрес. Поръчки над 50 лева се изпращат с безплатна доставка.
ПОРЪЧКА И ПЛАЩАНЕ
Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно и ще може да следите статуса на направените поръчки
Можете да направите поръчка в сайта ни, по телефона, по имейл или в социалните мрежи. За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail.
Не, „Запази датата“ е магазин, който предлага продуктите си само онлайн. Селекция от наши свещи може да намерите при нашите партньори. За повече информация раздел „Повече за нас“.
Ще получите отново автоматичен имейл за „Подготвена за изпращане“. Това означава, че Вашата поръчка е подготвена и ще бъде предадена на куриер на същия или в следващите работни дни. Тогава ще премине в статус „Изпратена“.
Плащането на продуктите се извършва при доставка с наложен платеж чрез пощенски паричен превод. Пазете бележката от куриера, тя е касовата Ви бележка. При отказ доставката е за сметка на клиента.
ВРЪЩАНЕ
При неудовлетворение от закупения продукт можете да го замените или върнете в 14 дневен срок, като единственото условие е покупката да не е повредена и да е във видът, в който е изпратена. Артикули, изработени специално за клиента не подлежат на връщане и замяна. За повече информация прочетете условията във „Връщане и замяна“.
В случаите, когато онлайн магазин „Запази датата“ няма вина за възникнала рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.
Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.